Klachten

Klachten

Waar kan ik naartoe met mijn klachten?

Wanneer u een klacht heeft over Ha Juweliers, de werkwijze, onze service of over een product dat u via deze webshop heeft gekocht, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen.

Heeft u een klacht die met de grootste spoed door ons moet worden behandeld, dan kunt u mailen naar webshop@ha-juweliers.nl of bellen naar 050 534 49 54
 
Wat gebeurt er met mijn klacht?

Uw klacht wordt door Ha Juweliers bijzonder serieus genomen. Wij zullen u na ontvangst van uw klacht hiervan binnen 24 uur schriftelijk (per e-mail) hier een bevestiging van geven.

Wij zullen iedere klacht persoonlijk behandelen en u middels een door u gekozen medium op de hoogte houden, dit kan zijn per telefoon, sms of e-mail. Wij staan u binnen 48 uur inhoudelijk te woord over uw klacht.

Kan ik ook een klacht indienen bij de Geschillencommisie Thuiswinkel?

Ja, wanneer u een klacht wilt indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, dan kunt u terecht op de website www.sgc.nl Mocht u verder vragen hebben over het indienen van een klacht dan kunt u altijd contact met ons opnemen door te mailen naar webshop@ha-juweliers.nl of bellen naar 050 534 49 54

 U kunt uw klacht ook voorleggen via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.)